Τέμπη: Τι συμβαίνει με την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα; – Στο φως νέα στοιχεία για τα αίτια της τραγωδίας
Ολοένα και περισσότερα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για όλα τα αίτια που οδήγησαν στην εθνική τραγωδία των Τεμπών με την σύγκρουση των δύο τρένων.
Περισσότερα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας σχετικά με τα αίτια για την εθνική τραγωδία των Τεμπών, αλλά και με το τι συμβαίνει τελικά με την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα.
Όπως αναφέρεται στο Dnews, ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, ξεκαθάρισε την Κυριακή πως η τραγωδία θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί σε περίπτωση που λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα.
«Τηλεδιοίκηση σιδηροδρομικά είναι στο τελείωμα του σταθμού του Δομοκού έως και το Πλατύ. Αυτό είναι η τηλεδιοίκηση της Λάρισας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη Λάρισα αυτήν την στιγμή, το σύστημα τηλεδιοίκησης, κάποια κομμάτια λειτουργούν κάποια όχι, οι πίνακες δεν είναι σε λειτουργία. Αυτό που έχει η Λάρισα είναι τοπικός χειρισμός του σταθμού, δηλαδή έχει δύο χλμ. νότια προς την Αθήνα και άλλα 4 – 5 προς βόρεια, Θεσσαλονίκη.
«Άρα μιλάμε για ένα σύστημα τοπικού χειρισμού στο επίπεδο των 10 – 11 χλμ. Σε αυτά τα 11 χλμ, το επίμαχο κλειδί που άλλαξε την πορεία της αμαξοστοιχίας είναι εντός του πίνακα αυτού, δηλαδή το βλέπει ο σταθμάρχης. Δηλαδή, αν παρακολουθούσε σωστά τον πίνακα θα καταλάβαινε ότι το τρένο έχει μπει στην γραμμή καθόδου.
»(…) Αυτό που είναι δεδομένο είναι ότι κάποιος έκανε λάθος και αντί να το βάλει στην ανόδου, το έβαλε στην καθόδου. Και αυτό το λάθος μπορεί να το κάνει μόνο ένας άνθρωπος, ο υπεύθυνος του χειρισμού, ο σταθμάρχης. Από την στιγμή που του μπήκε σε λάθος γραμμή, θα μπορούσε να το διορθώσει.
»(…) Αν υπήρχε η τηλεδιοίκηση, και μετά τα 4 – 5 χλμ. θα το έβλεπε. (…) Το ανθρώπινο λάθος θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News