Το στρατηγικό πλάνο της Ολυμπίας – Βάρος σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού

Το στρατηγικό πλάνο στοχεύει, σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, στην αποτελεσματικότερη διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφέροντος με ανάπτυξη του τουρισμού υπαίθρου, περιπέτειας, κρουαζιέρας, αθλητισμού και ευεξίας, μαζί με τον αρχαιολογικό-ιστορικό τουρισμό βάσει του οποίου καθιερώθηκε ως παγκόσμιος προορισμός.

στρατηγικό Γιώργος Γεωργιόπουλος (αριστερά) και Χάρης Σπηλιόπουλος

Η ιστορία, η φύση, η περιπέτεια και η ευεξία αποτελούν το τετράπτυχο του στρατηγικού σχεδίου της Αρχαίας Ολυμπίας για τον τουρισμό που τίθεται σε εφαρμογή. Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε με κεντρικό στόχο την αύξηση της μέσης παραμονής, την ενίσχυση της εμπορικής κίνησης, την αξιοποίηση της κρουαζιέρας και την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.

 

Το στρατηγικό πλάνο στοχεύει, σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, στην αποτελεσματικότερη διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφέροντος με ανάπτυξη του τουρισμού υπαίθρου, περιπέτειας, κρουαζιέρας, αθλητισμού και ευεξίας, μαζί με τον αρχαιολογικό-ιστορικό τουρισμό βάσει του οποίου καθιερώθηκε ως παγκόσμιος προορισμός.

 

«Η τουριστική ανάπτυξη ακολουθεί πλέον σύγχρονους δρόμους. Εχουμε φύγει από τα καθιερωμένα μοντέλα και περνάμε σε δυναμικές μορφές τουρισμού», τονίζει ο δήμαρχος, Γιώργος Γεωργιόπουλος. Σύμφωνα με τον ίδιο, η ψηφιακή τεχνολογία διευρύνει τις δυνατότητες προβολής του τουριστικού προϊόντος. Ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Προβολής, Χάρης Σπηλιόπουλος, εστίασε στο ότι ο Δήμος της Αρχαίας Ολυμπίας έχει ήδη εισέλθει σε φάση προγραμματισμού των επόμενων κινήσεων και δράσεων λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις συγκυρίες της εποχής και τις νέες τάσεις που δημιουργήθηκαν στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία λόγω της πανδημίας.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο διεκδίκησης του μεριδίου που αναλογεί στην Αρχαία Ολυμπία μέσα από στοχευμένες κινήσεις.