Βρετάνια: Σάλος από διαφήμιση fast- food, για ποιο λόγο υπήρξαν αντιδράσεις
Η αρμόδια υπηρεσία της Βρετανίας έχει λάβει πάνω από 1.000 καταγγελίες

Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει στην Βρετανία από διαφήμιση γνωστής αλυσίδας fast food η οποία σύμφωνα με τις καταγγελίες θεωρούν ότι «ειρωνεύεται» τη χριστιανική πίστη.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, η Υπηρεσία Ελέγχου Διαφημίσεων (Advertising Standards Authority – ASA) έλαβε πάνω από 1.000 καταγγελίες σχετικά με τη συγκεκριμένη διαφήμιση.
Η διαφήμιση, με τίτλο «All Hail Gravy», δείχνει έναν άνδρα να βαπτίζεται σε μια λίμνη σάλτσας και να μετατρέπεται σε μια φτερούγα κοτόπουλου σε ανθρώπινο μέγεθος. Παράλληλα, ακούγονται ύμνοι, ενώ το σποτ ολοκληρώνεται με τη φράση «Πίστευε στο Κοτόπουλο» (Believe in Chicken).
Η ASA, όμως, ανακοίνωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε έρευνα, εκτιμώντας ότι η διαφήμιση δεν παραβιάζει τις ισχύουσες διαφημιστικές κατευθυντήριες γραμμές. Στην ανακοίνωσή της, η Αρχή επισημαίνει ότι το διαφημιστικό σποτ απεικονίζει ένα «φανταστικό και υπερβολικό σενάριο», το οποίο θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως αφηρημένο και όχι ως προσβλητικό. Σύμφωνα με την ASA, η διαφήμιση δεν είναι πιθανό να προκαλέσει ζημιά σε παιδιά ή να προκαλέσει αδικαιολόγητο άγχος ή σοβαρές προσβολές.
Διαβάστε επίσης:
«Πνίγηκαν» Πάρος – Μύκονος, χαλαζόπτωση στη Σύρο, κλειστά σχολεία σήμερα στις Κυκλάδες ΒΙΝΤΕΟ
Μήνυμα από το 112 για έντονα φαινόμενα στην Κρήτη
Σφοδρή κακοκαιρία και χαλάζι έπληξαν το Μεσολόγγι ΒΙΝΤΕΟ
Ηλεία: Μεγάλες ζημιές σε καλλιέργειες από το χαλάζι ΦΩΤΟ
Δικυκλιστής Αστυνομικός νεκρός σε τροχαίο στην Αθηνών – Λαμίας
Πάτρα: Ο Δήμος εισέπραξε χρέη που ήταν για διαγραφή – Τι συνέβη
Σε ισχύ από σήμερα το θερινό ωράριο για το μειωμένο τιμολόγιο ρεύματος, ποιες ώρες ισχύει
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News