Υπερταμείο: Τέσσερα επενδυτικά σχήματα για την κρουαζιέρα σε Πάτρα, Κατάκολο και Καβάλα
Αυτοί είναι οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό για τη μαρίνα της Πάτρας

Το Υπερταμείο ανακοίνωσε το απόγευμα της Δευτέρας, ότι τέσσερα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στη διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στα λιμάνια Κατάκολου, σε τμήμα του παλιού λιμένα Πάτρας, καθώς και στο λιμάνι Καβάλας.
Ο διαγωνισμός για την περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας κρουαζιέρας στους τρεις λιμένες αποτελείται από δύο τμήματα:
Τμήμα 1: Παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, συντήρησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης του λιμένα Κατάκολου και υπο-παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, συντήρησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης τμήματος του παλιού λιμένα Πάτρας, εντός της περιοχής αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένος Πατρών (ΟΛΠΑ Α.Ε.), με ελάχιστη διάρκεια τα τριάντα (30) έτη.
Τμήμα 2: Υπο-παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, συντήρησης, λειτουργίας και εκμετάλλευσης σε τμήμα του Κεντρικού Λιμένα Καβάλας «Απόστολος Παύλος», εντός της περιοχής αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας (ΟΛΚ Α.Ε.), με ελάχιστη διάρκεια τα τριάντα (30) έτη.
Ειδικότερα, ενδιαφέρον εκδήλωσαν τα εξής σχήματα (με αλφαβητική σειρά):
1. Cruise Terminals International Ltd (Λιμάνια Κατακόλου – Πάτρας).
2. GPH Cruise Port Finance Ltd (Λιμάνια Κατακόλου – Πάτρας και Καβάλας).
3. LAMDA MARINAS Μονοπρόσωπη Α.Ε. Συμμετοχών και Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων (Λιμάνι Καβάλας).
4. Κοινοπραξία Cruise Terminal Investment Limited Sàrl – V Group SM SA (Λιμάνια Κατακόλου – Πάτρας).
Μετά την αξιολόγηση των υποβληθέντων φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οι υποψήφιοι που πληρούν τα κριτήρια προεπιλογής θα κληθούν να συμμετάσχουν στη Β΄ φάση του διαγωνισμού κατά την οποία οι προεπιλεγέντες επενδυτές θα υποβάλλουν τις δεσμευτικές προσφορές τους.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, τα υποψήφια επενδυτικά σχήματα είχαν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού.
Η περαιτέρω ανάπτυξη της δραστηριότητας κρουαζιέρας σε υφιστάμενους και νέους προορισμούς εντάσσεται στην πολιτική για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των τουριστικών ροών σε δημοφιλείς λιμένες και την αντιμετώπιση φαινομένων υπερσυγκέντρωσης.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι η LAMDA MARINAS Μονοπρόσωπη Α.Ε. Συμμετοχών και Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων, που αποτελεί εταιρεία του ομίλου Λάτση, εκδήλωσε ενδιαφέρον για το λιμάνι Καβάλας και όχι Κατακόλου, όπου και είναι τόπος καταγωγής του ιδρυτή του ομίλου, Γιάννη Λάτση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο καιρός σήμερα 31/03 με βροχές και καταιγίδες, οι «κόκκινες» περιοχές σύμφωνα με την ΕΜΥ
«Ψήνεται» ένα δύσκολο Πάσχα: Η τιμή του παραδοσιακού οβελία, ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν
ΕΑΠ: Επιβεβαίωση της «Π» μετά από πέντε μήνες για υποκλοπή στοιχείων φοιτητών, τι λέει ο Πρύτανης
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News