Αίγιο-Ρίο: Σε τροχιά προετοιμασίας το σιδηροδρομικό έργο

Σε τροχιά προετοιμασίας μπαίνει το σιδηροδρομικό έργο από Ροδοδάφνη μέχρι Ρίο, που αφορά στο σύγχρονο τρένο της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής από Κιάτο προς Πάτρα, μετά και την απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ να επικαιροποιηθούν οι μελέτες και να συνεχιστεί η εκτέλεσή του.
Κατά πληροφορίες θα υπάρχουν αλλαγές σε περιβαλλοντικούς όρους, σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και με αυτές εν τέλει θα δημοπρατηθεί εντός του καλοκαιριού με χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2014-2020 ύψους 130 εκατ. ευρώ, από Αθήνα.
Το νέο αυτό τμήμα – που θα μπορεί να λειτουργήσει κι ως εμπορική γραμμή – θ’ αρχίσει μετά τον λειτουργούντα Σταθμό του Αιγίου και θα φτάνει ως τα ήδη εκτελούμενα έργα μεταξύ Ψαθοπύργου και Ρίου, συνολικής ακτίνας 32 χλμ.
Η μεγάλη εργολαβία διατηρεί σε κάθε περίπτωση τις στάσεις που θα κάνει η σύγχρονη αμαξοστοιχία σε: Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα και Καμάρες Αιγιάλειας, Ψαθόπυργο, Αραχωβίτικα, Αγιο Βασίλειο, Ρίο και Μποζαΐτικα Πάτρας, για να αποβιβάσει ταξιδιώτες με αυτό τον τελικό προορισμό, σε 100 λεπτά από την ελλαδική πρωτεύουσα, κάτι που καλώς εχόντων των εργασιών, εφόσον και το Τμήμα Ρίο – Λιμάνι Πατρών ξεκινήσει να φτιάχνεται μέσα στο 2022, θα γίνει πραγματικότητα το 2025.