Αίγιο: «Βραχυκύκλωσε» το ηλεκτρικό πλοίο… – Η Μ. Ιατροπούλου δεσμεύεται πως ο Δήμος δεν θα μείνει με σταυρωμένα τα χέρια
Η δήλωση του «εγκέφαλου» του πρότζεκτ Γιώργου Βόκα προκαλεί ανησυχία
Τι γίνεται, άραγε, μ’ εκείνο το πρωτοπόρο για την Ελλάδα πρότζεκτ που αφορά το ηλεκτρικό πλοίο στη γραμμή Αίγιο-Αγιος Νικόλαος; Προχωράει; Ή έχει βαλτώσει;
Από το 2020 έχει ξεκινήσει η ιστορία.
Ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, είχε αποκαλύψει στην «Πελοπόννησο», ακριβώς ένα χρόνο πριν, ότι η μετατροπή ενός μεσαίου συμβατικού μεταχειρισμένου πλοίου σε ηλεκτρικό και ο μετασχηματισμός των λιμενικών εγκαταστάσεων στους οποίους θα δραστηριοποιείται, προβλέπεται σε πρωτοποριακό πρόγραμμα της γενικής γραμματείας Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, για το οποίο ήδη έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ.
Κι όμως, ένα χρόνο μετά, καμία εξέλιξη. Η αποκλειστική δήλωση, μάλιστα, του καθηγητή κ. Βόκα, που είχε αναλάβει τον σχεδιασμό όλου του εγχειρήματος, προκαλεί ανησυχίες!
Ο Γιώργος Βόκας, «εγκέφαλος» του εν λόγω πρότζεκτ, δυστυχώς δεν είχε και τόσο καλά νέα να μας πει. «Οι μελέτες έχουν γίνει, και μάλιστα αμισθί, όλα αυτά τα χρόνια. Εχουμε καλύψει όλο το τεχνικό κομμάτι σαν Πανεπιστήμιο, μέχρι και τις μελέτες που ήθελε το υπουργείο, και συνεχίζουμε να περιμένουμε το ΟΚ της Πολιτείας, να πάρουμε την επιδότηση για να πάμε παρακάτω», ανέφερε αρχικά ο καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και πρόσθεσε: «Υπάρχει η βούληση της κοινωνίας, του κόσμου και του δημάρχου Αιγιάλειας. Αντί να μας δώσουν τη σχετική επιχορήγηση, όπως θα έπρεπε, είμαστε στην αναμονή. Αντί να μας βοηθήσουν, μαθαίνουμε ότι θα πάνε να φτιάξουν κάτι στον Πόρο. Η γραμμή Αίγιο-Αγιος Νικόλαος έδινε ζωή στην περιοχή. Ειδικά τώρα που έφυγαν και τα ΤΕΙ από το Αίγιο, η σύνδεση με την αντίπερα όχθη θα δώσει οικονομική ώθηση. Εχουμε μιλήσει και με τον κ. Καλογερόπουλο και με τον νέο δήμαρχο Αγίου Νικολάου και θα δούμε πώς θα ασκηθεί εκ νέου πίεση στην κυβέρνηση. Πρόκειται για ώριμο έργο που θα δώσει προστιθέμενη αξία στον τόπο, τουριστική, επιστημονική, κ.λπ.». Και ο κ. Βόκας έκλεισε και με ένα υπονοούμενο: «Θέλω να πιστεύω ότι δεν ισχύουν όλα όσα λέγονται στο Αίγιο, ότι ίσως κάποιοι πολιτικοί να ήθελαν να είναι μέσα στο έργο και γι’ αυτό τον λόγο να έχουν βρει τρόπους για να το καθυστερούν. Εχω αρχίσει κι εγώ να βλέπω και φαντάσματα και μακάρι να πρόκειται για οφθαλμαπάτη. Το έργο αυτό θα έδινε τεράστιο πολιτικό πλεονέκτημα στην περιοχή. Δεν το βλέπουν;».
Η «Πελοπόννησος της Δευτέρας» μίλησε και με τη Μαρία Ιατροπούλου, την πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Αιγιάλειας. «Δυστυχώς το πρότζεκτ έχει παγώσει λόγω έλλειψης κονδυλίων», μας είπε η κ. Ιατροπούλου και πρόσθεσε: «Εμείς πιέζουμε μεν σαν Λιμενικό Ταμείο το υπουργείο Ναυτιλίας, αλλά είναι και θέμα χρηματοδότησης. Εννοείται ότι θα κάνουμε πάλι μια προσπάθεια, για την ακρίβεια θα κάνουμε συνεχώς προσπάθειες για να λυθούν θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας των υπουργείων Οικονομικών, Τουρισμού και Ναυτιλίας. Δεν μένουμε με σταυρωμένα χέρια».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News