Λυδία Κονιόρδου: Η Γη της Ελιάς ήταν η στιγμή μου, αισθάνομαι ευτυχής που δουλεύω στη σειρά

«Το θέατρο με κυνηγούσε συνέχεια, παρότι είχα ενδιαφέρουσες προτάσεις και για εκτός θεάτρου», είπε αρχικά για την αποχή της από την μικρή οθόνη.

Λυδία

Καλεσμένη στην παρέα της «Ελένης» ήταν το μεσημέρι της Παρασκευής (27/5) η Λυδία Κονιόρδου. Η κορυφαία τραγωδός του αρχαίου δράματος επέστρεψε φέτος στην τηλεόραση μετά από 34 χρόνια, πρωταγωνιστώντας στη «Γη της Ελιάς».

«Είχα κάνει κάποτε μία μικρή σειρά 12 επεισοδίων, ήταν εξαιρετική παραγωγή. Αλλά επί τρεις μήνες επειδή έκανα και θέατρο δεν έζησα, κόντεψα να πεθάνω από την κούραση. Τότε ορκίστηκα ότι δεν θα έκανα ποτέ ξανά ταυτόχρονα δύο δουλειές.

Το θέατρο με κυνηγούσε συνέχεια, παρότι είχα ενδιαφέρουσες προτάσεις και για εκτός θεάτρου», είπε αρχικά για την αποχή της από την μικρή οθόνη.

Πήρε μέρος ως Κορυφαία του Χορού σε πολλά έργα του αρχαίου δράματος, ενώ έπαιξε την Αθηνά στις Ευμενίδες και την Κλυταιμνήστρα στην Ηλέκτρα του Σοφοκλή και στον Αγαμέμνονα του Αισχύλου.

«Ο Κάρολος Κουν ήταν ένας μεγάλος δάσκαλος για μένα. Έμεινα κοντά του για εννιά χρόνια και αισθάνθηκα πολύ τυχερή που με διάλεξε και με κράτησε στο θίασό του. Μου ήταν αδιανόητο να τον δώσω για να παίξω αλλού.

Και μόνο που άκουγα την αναπνοή του αισθανόμουν ότι παίρνω υλικό για 10 ζωές στο θέατρο. Για μένα το θέατρο ήταν η φυσική επιλογή. Δεν υπήρχε καν η σκέψη να αφήσω αυτόν τον άνθρωπο», σχολίασε σχετικά.

Πώς λοιπόν πήρε την απόφαση να πει «ναι» στον ρόλο της Μαργαρίτας στην επιτυχημένη σειρά του MEGA;

«Η «Γη της Ελιάς» ήταν η στιγμή μου. Αισθάνθηκα ότι έχω κάνει μια διαδρομή στο θέατρο, ότι είμαι ευτυχής με τις συνεργασίες μου και ότι είναι η ώρα να ασχοληθώ με την κάμερα, που είναι ένας άλλος κόσμος. Σε μια συζήτηση το είπα σε συνεργάτες μου, το έμαθε ο Ανδρέας Γεωργίου και μου έκανε την πρόταση», αποκάλυψε.

Και πρόσθεσε: «Ο ρόλος μου με εκφράζει πολύ. Έχει πράγματα που τα λέω και εγώ στη ζωή μου. Αισθάνομαι ευτυχής που δουλεύω στη σειρά. Έχουμε γίνει πραγματικά μία οικογένεια. Αυτό οφείλεται στον Αντρέα και στον τρόπο που οργανώνει τους ανθρώπους γύρω του αλλά και στη Βάνα Δημητρίου με το σενάριο και τις πλοκές».