Πάτρα: «Μπλόκο» στην αντιδρόμηση της Κανακάρη ετοιμάζουν οι κάτοικοι

Ο Δημήτρης Δημητρόπουλος δείχνει στην «Π» τα προβλήματα της αντιδρόμησης της Κανακάρη

Πάτρα
Προσφυγή στην ελληνική Δικαιοσύνη και στην Ευρωπαϊκή Ενωση, προαναγγέλλει μέσω της «Π» ο εκπρόσωπος της Συντονιστικής Επιτροπής των κατοίκων της Κανακάρη, για το θέμα των αντιδρομήσεων.

Ο Δημήτρης Δημητρόπουλος υπογραμμίζει ότι αυτή η ενέργεια «θα γίνει εν καιρώ», διότι όπως σημειώνει «ο χρόνος είναι υπέρ μας, αφού καθημερινώς φαίνεται πως είναι δίκαια τα αιτήματα που έχουμε θέσει από το 2018 και σε περίπτωση αντιδρομήσεων θα χρειαστεί εξ ανάγκης αυτά να λυθούν».

Και προσθέτει: «Με βάση τα δεδομένα που βλέπουμε, ότι δηλαδή η δημοτική αρχή θέλει να προχωρήσει τις αντιδρομήσεις χωρίς να συζητήσει μαζί μας για τα θέματα ασφαλείας που έχουμε επισημάνει, η μόνη λύση που μας απομένει είναι να καταφύγουμε στο αρμόδιο γραφείο της Ευρωπαϊκής Ενωσης, για το εάν έχουν τηρηθεί και κατά πόσο, οι διατάξεις διάνοιξης της οδού Κανακάρη. Είναι κάτι που το ετοιμάζουμε, γιατί δεν μπορεί να μην υπάρχουν πεζοδρόμια στην Κανακάρη και να τη βαφτίσουμε από αμιγώς οδό κατοικιών, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας οχημάτων».

Παράλληλα ο κ. Δημητρόπουλος θέτει θέμα για το εάν έχει γίνει παραλαβή του έργου διάνοιξης της Κανακάρη, από υπεύθυνο μηχανικό του Δήμου ή της Περιφέρειας.

Σχολιάζοντας την πρόσφατη απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου, ο κ. Δημητρόπουλος θεωρεί ότι αυτή ενέκρινε μελέτες και όχι τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

«Οι οποίες μελέτες ήταν αναγκαίο να εγκριθούν προκειμένου να περάσει απόφαση από την Αποκεντρωμένη. Το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: H Αποκεντρωμένη δεν θα ζητήσει οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις να είναι εγκεκριμένες από το Περιφερειακό Συμβούλιο; Και εφόσον το ζητήσει, το θέμα θα επανέλθει ξανά στο περιφερειακό συμβούλιο για νέα απόφαση.

Θυμίζουμε ότι η Αποκεντρωμένη σε ανάλογη περίπτωση στο Αίγιο ζήτησε επίσης μελέτες».

Ο εκπρόσωπος των κατοίκων εγκαλεί τον Δήμο Πατρέων:

«Βλέπουμε ότι η δημοτική αρχή περιμένει ότι με τις αντιδρομήσεις θα λύσει το κυκλοφοριακό, το διπλοπαρκάρισμα. Οταν γνωρίζουμε ότι η Πολιτική Προστασία έχει επισημάνει ότι θα πρέπει να διευκολύνουμε την έξοδο των κατοίκων από το κέντρο, σε μια περίπτωση έκτακτης ανάγκης και όχι την είσοδο.

Αλήθεια, υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη η οποία να συνοδεύει τις κυκλοφοριακές μελέτες; Εχει συναχθεί μελέτη για την ατμοσφαιρική ρύπανση με την οποία θα επιβαρυνθεί το κέντρο και οι συνοικίες της πόλης, σε συνάρτηση με στοιχεία της αντίστοιχης έκθεσης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος για το 2024;».

Ο κ. Δημητρόπουλος αναρωτιέται τι έχει αλλάξει κυκλοφοριακά μετά την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος και ποια είναι τα δεδομένα και οι μελέτες να προεξοφλούν ότι η αντιδρόμηση θα λύσει όλα τα προβλήματα.

Παράλληλα, καλεί και τον Εμπορικό Σύλλογο Πάτρας να συγκαλέσει ευρεία σύσκεψη, με θέμα το κυκλοφοριακό και τις επιπτώσεις που έχει στην τοπική οικονομία και στην αγορά.

Επίσης η Συντονιστική αναρωτιέται γιατί έγινε η τοποθέτηση των φαναριών χωρίς συνολική μελέτη, ποιος φέρει την ευθύνη για τη διάθεση δημοσίου χρήματος και με ποιον τρόπο γίνεται η χρηματοδότηση των εκτελεσθέντων ήδη έργων, χωρίς τις εγκεκριμένες μελέτες από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση.

 

Διαβάστε επίσης

Αυξάνει την ασφάλεια ο Δήμος Πατρέων σε εγκαταστάσεις: “Big Brother” σε 7 κτίρια

Πατρών-Πύργου: Εκλεισαν οι τελευταίες εκκρεμότητες, πότε θα παραδοθεί το πρώτο τμήμα

Πάτρα: Άγριος ξυλοδαρμός 16χρονου από ομάδα ανηλίκων – Τον γρονθοκοπούσαν στο πρόσωπο

Πάτρα: Οβελίας για όλα τα βαλάντια αλλά με υποτονική κίνηση

Μυστήριο με τον θάνατο ψαρά από την Κατοχή – Βρέθηκε νεκρός στην Κυλλήνη με χτυπήματα στο κεφάλι και χωρίς ρούχα

Θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός: Πώς είδε η Ελλάδα την αντίδραση της Τουρκίας

Καιρός Πάσχα: Αδειάζουν οι πόλεις για τις γιορτές – Ο καιρός των επόμενων ημέρων

«Δεν κάναμε τίποτα τυχαία», η απάντηση της Αννίτας Κουμούση στην κριτική για την αναστήλωση του Ρωμαϊκού Ωδείου