Στις 14 Ιουλίου ξεκινούν οι εκπτώσεις- Αισιόδοξοι οι έμποροι

Στις 14 Ιουλίου  θα ξεκινήσουν οι θερινές εκπτώσεις για φέτος οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 30 Αυγούστου.

Στις 14 Ιουλίου ξεκινούν οι εκπτώσεις- Αισιόδοξοι οι έμποροι

Στις 14 Ιουλίου  θα ξεκινήσουν οι θερινές εκπτώσεις  οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το Σάββατο 30 Αυγούστου, με προτεινόμενη λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή 20 Ιουλίου και ενδείκνυται για “έξυπνες αγορές” για τους καταναλωτές.

Ο εμπορικός κόσμος προσδοκά σε μια αυξημένη αγοραστική κίνηση που θα οδηγήσει το συνολικό τζίρο του Γ’ Τριμήνου, χωρίς τους κλάδους των οχημάτων, τροφίμων και καυσίμων, να κινηθεί ανοδικά, ξεπερνώντας όπως πέρυσι τον πήχη αναφοράς των 7 δισ. ευρώ.

Όπως σημειώνει σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης, το εμπόριο αισιοδοξεί σε αυξημένη αγοραστική κίνηση, ιδιαίτερα σε μία περίοδο που οι τουριστικές ροές είναι αυξημένες αποκλιμακώνοντας τον πληθωρισμό και αποφεύγοντας το “θερινό πληθωριστικό μπουρίνι” λόγω αυξημένης ζήτησης.

Σημειώνει ωστόσο ότι, φέτος, οι  “οιωνοί” δεν είναι ιδιαίτερα καλοί σε ότι αφορά τα στοιχεία της Eurostat που δείχνουν τον ετήσιο πληθωρισμό του 2025 στη χώρα μας να διαμορφώνεται στο 3,6% τον Ιούνιο, από 3,3% τον Μάιο και από 2,5% το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι. Επιπλέον, σύμφωνα και με τα στοιχεία την ΕΛΣΤΑΤ οι πληθωριστικές πιέσεις στην Ελλάδα φάνηκαν από τον Μάιο, όταν ο ΔΤΚ κατέγραψε ετήσια αύξηση 2,5% και μάλιστα με τις τιμές στην ένδυση-υπόδηση να “ευθύνονται” κατά 6,6%, οι υπηρεσίες με 6,8% και ακολούθησαν η στέγαση με 6%, οι μεταφορές 2,8% και η διατροφή με 2,6%.

Ο πρόεδρος εκτιμά ότι οι αβέβαιες και ευμετάβλητες συνθήκες θα επηρεάσουν την απόκλιση του πληθωρισμού στη χώρα μας και το τρίτο τρίμηνο του έτους, γι’ αυτό και όπως υπογραμμίζει, ένας, ακόμη, στόχος της φετινής περιόδου των θερινών εκπτώσεων είναι να καταφέρει να λειτουργήσει ως “αντίδοτο” και να περιορίσει τον “πολυδιάστατο” πληθωρισμό, τουλάχιστον, κατά μισή μονάδα.

Η περίοδος των θερινών εκπτώσεων, σημειώνει ο κ. Κορκίδης, παρά τις όποιες  οικονομικές  δυσκολίες για 6 στα 10 νοικοκυριά, σύμφωνα με έρευνες, αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία όχι μόνο συγκράτησης, αλλά και μείωσης του οικογενειακού προϋπολογισμού σε ετήσια και μηνιαία βάση και το λιανικό εμπόριο για μια ακόμη φορά “βάζει πλάτη” να ξεπεραστεί η ακρίβεια, συγκριτικά με το διαθέσιμο εισόδημα. Ευελπιστούμε και φέτος, οι εκπτωτικές τιμές να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν τους καταναλωτές, ώστε να λειτουργήσουν συνδυαστικά, υπέρ εισοδήματος και τζίρου. Ευσεβής πόθος του λιανικού εμπορίου το φετινό καλοκαίρι είναι ο συνολικός τζίρος του Γ’ Τριμήνου, χωρίς τους κλάδους των οχημάτων, τροφίμων και καυσίμων, να κινηθεί ανοδικά, ξεπερνώντας όπως πέρυσι τον πήχη αναφοράς των 7 δισ. ευρώ.