Το άγχος του μενού: Gen Z και Millennials ταλαιπωρούνται στα εστιατόρια

Κι όμως, το άγχος του μενού είναι πάρα πολύ πραγματικό.

άγχος-του-μενού-gen-z-millennials Φωτογραφία από Gary Barnes (pexels.com)

Μπορεί και να μην το ήξερες καν, όμως ναι, υπάρχει το λεγόμενο άγχος του μενού και φαίνεται μάλιστα, πως ταλαιπωρεί περισσότερο και πιο έντονα την Gen Z, αλλά και τους Millennials.

Είναι στην πραγματικότητα αυτή η γνώριμη αίσθηση που μπορεί να έχεις βιώσει και εσύ κάποια στιγμή στη ζωή σου, όταν αισθάνεσαι άγχος και αμηχανία περιμένοντας να παραγγείλεις σε ένα εστιατόριο, όταν πρέπει όλοι να κατασταλάξουν στο τι θέλουν και όταν πρέπει μέσα σε λίγα μόλις λεπτά και με έναν σερβιτόρο να σε κοιτάζει ανυπόμονα από την άλλη πλευρά, να αποφασίσεις τι προτιμάς ανάμεσα σε όλες τις επιλογές ενός μακροσκελούς μενού.

Είναι πραγματικό το άγχος του μενού;

Πάρα πολύ πραγματικό, όπως όλα δείχνουν, γιατί όσα σου περιέγραψα πιο πάνω δεν είναι εμπειρίες που τις είχαμε μόνο εσύ κι εγώ ίσως σε ένα κατάστημα εστίασης, αλλά και 2 εκατομμύρια κόσμου που έχουν εκφραστεί μέσω TikTok, χρησιμοποιώντας το #MenuAnxiety hashtag.

@liv_walshh

why do i think everything is lowkey embarrassing LOL #anxiety #nyc #anxietyproblems

♬ original sound – Privacynbling

Σε ένα μάλιστα, από αυτά τα βίντεο, βλέπουμε την κωμικό Elyse Myers να μιλά για τη δική της εμπειρία, λέγοντας πως θα περάσει ώρες κοιτώντας στο διαδίκτυο ένα μενού, προκειμένου όταν φτάσει πρακτικά σε ένα εστιατόριο να είναι πλήρως προετοιμασμένη για αυτό που θέλει να παραγγείλει και άρα, να «τρέξουν» όλα ομαλά και γρήγορα, χωρίς να «κολλήσει» κάπου, έχοντας απομνημονεύσει πλήρως την παραγγελία της.

Επίσης, η influencer και οικοδέσποινα του podcast Hot Gitl Talks, η Jaz δημιούργησε ένα βίντεο με αντίστοιχο περιεχόμενο, αναφέροντας πως αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση να φτάσει σε ένα εστιατόριο, αφότου έχει περάσει δύο ώρες αναλύοντας το μενού και συγκεκριμενοποιώντας κάθε μικρή λεπτομέρεια της παραγγελίας της.

@alexianic

No surprises here baby #anxiety #anxious #greenscreen

♬ original sound – Maggie Winters

Ίσως για αυτό μας είναι πάντα πολύ πιο εύκολο να παραγγείλουμε από μία εφαρμογή παρά να καλέσουμε ακόμα και τηλεφωνικά, για να ζητήσουμε αυτό που θέλουμε. Αν μη τι άλλο, είμαστε οι γενιές που αποφεύγουν οποιαδήποτε επαφή με «ξένους» εάν μπορούν να την αποφύγουν.

Ποιες γενιές έχουν περισσότερο άγχος του μενού;

Σύμφωνα τουλάχιστον, με μία πρόσφατη έρευνα που έγινε σε 2.000 ενήλικες σε αμερικανικό έδαφος από την OnePoll σε συνεργασία με τον Avocado Green Mattress, οι νέοι άνθρωποι είναι εκείνο το ηλικιακό group που πιθανότατα να αισθάνεται εντονότερο το άγχος του μενού.

Στην πραγματικότητα, 41% των Gen Z και Millennials, εκείνοι δηλαδή που βρίσκονται από τα 18 έως τα 43, έχουν άγχος ενώ δίνουν την παραγγελία τους και αυτό το ποσοστό είναι υψηλότερο σαφώς, συγκριτικά με το 15% της Gen Z και των Baby Boomers, εκείνων που βρίσκονται στην ηλικιακή κατηγορία από 44 έως 77 ετών.

άγχος-του-μενού-gen-z-millennials

Φωτογραφία από Kampus Production (pexels.com)

Και μάλιστα, αυτό δεν είναι το μοναδικό στοιχείο, καθώς 47% των νέων ανθρώπων προτιμά να αφήνει τους άλλους να παραγγείλουν πρώτοι, ώστε να βλέπουν τα πιάτα που επιλέγουν, κάνοντας έτσι πιο εύκολη τη διαχείριση του δικού τους άγχους.

Συν ότι το 1/4 των Gen Z και Millennils σταθερά «μελετούν» έναν κατάλογο πριν φτάσουν σε ένα οποιοδήποτε εστιατόριο.

 

Με πληροφορίες από elitedaily.com