Η λαμπάδα… Μετρό Θεσσαλονίκης και η σοκολάτα Ντουμπάι: Τα φετινά πασχαλινά viral του Πάσχα
Η πασχαλινή φαντασία στη Θεσσαλονίκη σπάει κάθε όριο, με τις λαμπάδες-έκπληξη «Μετρό Θεσσαλονίκης» και «σοκολάτα Ντουμπάι» να κερδίζουν τις καρδιές των αγοραστών και τα social media.

Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, Θεσσαλονίκη και Ντουμπάι φέτος μοιράζονται την κορυφή στις πασχαλινές προτιμήσεις των καταναλωτών – όχι για την ηλιοφάνεια ή την υγρασία, αλλά για… τις λαμπάδες. Η «λαμπάδα Μετρό Θεσσαλονίκης» και η «σοκολάτα Ντουμπάι» κυριαρχούν σε πωλήσεις, αποδεικνύοντας ότι η επικαιρότητα μπορεί να γίνει έμπνευση, ακόμα και για τις πιο παραδοσιακές πασχαλινές συνήθειες.
Ο Αλέξης Γεράκης, που μαζί με τον αδερφό του κατασκευάζουν χειροποίητες λαμπάδες με φαντασία και τεχνική, εξηγεί πως το νεοσύστατο μετρό της πόλης αποτέλεσε φέτος μια από τις πιο ζητούμενες ιδέες. «Οι λαμπάδες Μετρό φεύγουν σωρηδόν – τις ζητούν ξανά και ξανά. Είναι το πρώτο Πάσχα που το μετρό λειτουργεί και μάλλον έχει ήδη αφήσει θετικό αποτύπωμα στους πολίτες», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η τάση όμως δεν σταματά στο αστικό τοπίο. Η «μόδα Ντουμπάι» με τα πολυτελή γλυκά και τα τσουρέκια-υπερπαραγωγή, επηρέασε και το πασχαλινό ράφι, φτάνοντας ακόμη και στις δημιουργίες των Γεράκη. Οι δύο αδερφοί συνεχίζουν την οικογενειακή παράδοση που ξεκίνησε διστακτικά το 1988 από τον πατέρα τους, φτιάχνοντας τότε λίγες λαμπάδες για φίλους. Πλέον, προετοιμάζουν όλο τον χρόνο την πασχαλινή σεζόν, για να προλάβουν την πληθώρα των παραγγελιών – όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Αυστραλία.
Το ελληνικό στοιχείο έχει την τιμητική του στις παραγγελίες του εξωτερικού, με λαμπάδες σε σχήμα σουβλάκι, τζατζίκι, μπουζούκι και ποντιακή λύρα να φτάνουν σε ελληνικά σπίτια χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. «Καλοκαίρι για εσάς, λαμπάδες για εμάς», σχολιάζει ο Γεράκης, περιγράφοντας την ασταμάτητη ροή δημιουργίας.
Μέχρι σήμερα, τα δύο αδέρφια έχουν κατασκευάσει πάνω από 2.000 διαφορετικά σχέδια, με τη φαντασία να πυροδοτείται όχι μόνο από την επικαιρότητα, αλλά και από προτάσεις πελατών. «Οι μισές ιδέες μας έχουν έρθει από πελάτες. Όταν βλέπουμε τις λαμπάδες μας στα social media, στα βίντεο του TikTok, όπως ήδη συμβαίνει με τη λαμπάδα Μετρό, νιώθουμε πραγματική χαρά», δηλώνει ο ιδιοκτήτης.
Ανάμεσα στην παράδοση και την pop κουλτούρα, οι πασχαλινές λαμπάδες της Θεσσαλονίκης κατακτούν φέτος το ψηφιακό και εμπορικό κοινό, αποδεικνύοντας ότι η δημιουργικότητα – όταν έχει χιούμορ, ταλέντο και τόλμη – φωτίζει τελικά πολύ πιο πέρα από μια νύχτα Ανάστασης.
Διαβάστε επίσης
«Με 20.000 είναι καλά;»: Αποκαλυπτικοί διάλογοι στο κύκλωμα-μαμούθ της Πολεοδομίας Ρόδου
Στο χείλος της έκρηξης η Τουρκία: Στο εδώλιο ο Ιμάμογλου, στους δρόμους 300.000 διαδηλωτές BINTEO
Αντιδράσεις για το παράπλευρο δίκτυο της Πατρών-Πύργου: Δρόμοι περνούν από τα μπαλκόνια
Ο θρυλικός “Big George” Φόρμαν έριξε την τελευταία του γροθιά – «Έφυγε» από τη ζωή στα 76 του
Φορολογικές ανάσες στο προσκήνιο: Προς μείωση φόρων για μεσαία εισοδήματα μέσα στο 2025
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News