Πάτρα – ΔΕΥΑΠ: Λογαριασμοί μέσω e-mail και σύντομα στο κινητό – Τι νέο έρχεται σύντομα
Μια νέα ηλεκτρονική υπηρεσία εγκαινίασε χθες η ΔΕΥΑΠ, όπου οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν τους λογαριασμούς τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στόχος να μειωθεί η κατανάλωση πόρων και σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή νέα υπηρεσία μέσω μηνυμάτων στο κινητό.
Μέσω e-mail μπορούν να λαμβάνουν πλέον τους λογαριασμούς ύδρευσής τους οι καταναλωτές της ΔΕΥΑΠ. Με μια απλή διαδικασία, οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργούν λογαριασμό στο www.deyaponline.gr. Ο κάθε καταναλωτής θα μπορεί να αντιστοιχεί τα ακίνητά του στο λογαριασμό του και να λαμβάνει ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κάθε νέα έκδοση, ενώ με αυτόν τον τρόπο θα πάψει να λαμβάνει έντυπα τον λογαριασμό.
Η «Π» μίλησε με τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΠ Ανδρέα Παπανικήτα για να μας παρουσιάσει σημαντικές πτυχές του εκσυγχρονιστικού έργου που τέθηκε σε εφαρμογή. «Σχεδιάζαμε εδώ και ένα χρόνο την συγκεκριμένη ηλεκτρονική εφαρμογή και ξεπεράσαμε τα όποια τεχνικά προβλήματα παρουσιάστηκαν. Ηδη από την πρώτη ώρα που ανακοινώθηκε, έχουμε 85 καταναλωτές που έχουν γραφτεί» δήλωσε στην «Π» περιχαρής ο κ. Παπανικήτας.
Περιγράφοντας το πως θα βοηθήσει το πρόγραμμα, είπε: «Η πόλη μας έχει αρκετούς φοιτητές και νέους, αλλά και άτομα που διαθέτουν περιουσίες και δεν διαμένουν εδώ μόνιμα ή τις νοικιάζουν. Ολοι αυτοί, με τη νέα εφαρμογή θα μπορούν να μπαίνουν στο σάιτ και να βλέπουν τους λογαριασμούς τους, θα ενημερώνονται και θα μπορούν να πληρώνουν γρήγορα».
Επιπλέον, η ψηφιακή μετάβαση που πραγματοποίησε η ΔΕΥΑΠ είχε διπλό στόχο: «Σχεδιάζοντας το έργο κοιτάξαμε δύο πράγματα. Πρώτα να διευκολύνονται οι καταναλωτές και έπειτα να εξοικονομούμε πόρους. Η ΔΕΥΑΠ κάθε χρόνο εκδίδει περισσότερους από ένα εκατομμύριο λογαριασμούς το χρόνο. Ξοδεύαμε πολλούς πόρους για εκτυπώσεις, φακελοποιήσεις, διανομές κ.λπ. Πλέον πιστεύουμε ότι με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μας θα εξοικονομούμε χρήματα για περισσότερα έργα. Πιστεύουμε πως είναι μια καλή εφαρμογή και το επόμενο στάδιό της θα είναι να υπάρχει ενημέρωση μέσω κινητού τηλεφώνου στους καταναλωτές για την έκδοση του λογαριασμού τους. Δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε χρονικά πότε θα είναι έτοιμη η νέα υπηρεσία, αλλά θα πρέπει να συνυπάρχει για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας» κατέληξε ο κ. Παπανικήτας.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News