Πάτρα – Κανελλοπούλου: «Δεν είναι πίστα αγώνων ράλι!» – Απαντήσεις Μπονάνου για το δρόμο

Οπως αποκάλυψε στην «Π» ο Χαράλαμπος Μπονάνος στόχος της Περιφέρειας είναι η γενικότερη ανάπλαση της περιοχής, καθώς εξετάζεται και η δεντροφύτευση της νησίδας όπως π.χ. με τους φοίνικες στην ΝΕΟ Πατρών- Κορίνθου.

καλλιτέχνης

Αφορμή για την έρευνά μας στάθηκαν οχλήσεις από αναγνώστες της «Π» για τις εργασίες που γίνονται στη διασταύρωση της οδού Κανελλοπούλου με την Αυστραλίας.

Το ερώτημα, μάλιστα, του Ανδρέα Αποσκίτη, κατοίκου της περιοχής, ήταν συγκεκριμένο: «Τα έργα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας θα βοηθήσουν ή θα επιβαρύνουν περισσότερο την οδό Κανελλοπούλου;».

Οι δυο βασικές ενστάσεις των κατοίκων της περιοχής αφορούν αφενός στο ότι στένεψε ο δρόμος σε 3,25 μέτρα κι αφετέρου στο ότι κατασκευάζεται κεντρική νησίδα για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που στρίβουν στην οδό Αυστραλίας, η οποία, σύμφωνα με τους κατοίκους, «μειώνει ουσιαστικά τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση σε μια, δηλαδή από τέσσερις σε δύο συνολικά».

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ανδρέας Αποσκίτης: «Η Περιφέρεια υποστηρίζει ότι φτιάχνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας, αλλά με 3,25 μέτρα τη μια. Ρωτήστε τους οδηγούς νταλίκας αν μπορούν να κυκλοφορούν πλάι-πλάι σε 6,5 μέτρα δρόμο».

ΜΠΟΝΑΝΟΣ: «ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙΑ»

Μεταφέραμε το αρχικό ερώτημα, αλλά και όλες τις παραπάνω ενστάσεις στον Αντιπεριφερειάρχη Αχαϊας, Χαράλαμπο Μπονάνο, ο οποίος από την πλευρά του έδωσε αναλυτικές απαντήσεις. «Πρόκειται για δρόμο σε αστική περιοχή. Επαναλαμβάνω: Είναι δρόμος σε αστικό ιστό. Δεν μιλάμε για πίστα αγώνων ράλι ή διάδρομο αεροδρομίου», ήταν η αρχική τοποθέτηση του Αντιπεριφερειάρχη Αχαϊας, ο οποίος συνέχισε στο ίδιο μήκος κύματος: «Οταν οδηγούμε όλοι μας εντός πόλεως, οφείλουμε να είμαστε προσεχτικοί. Δεν πρέπει να ξεπερνάμε τόσο εύκολα το θέμα της μείωσης της ταχύτητας. Δεν επιτρέπεται να βλέπουμε οδηγούς να επιτυχύνουν και να παίζουν και με τη ζωή τους, αλλά και με τις ζωές των άλλων. Στο συγκεκριμένο σημείο έχουν γίνει στο παρελθόν πολλά δυστυχήματα. Κι όποιος δεν με πιστεύει, ας κοιτάξει καλύτερα τα εικονοστάσια που βρίσκονται εκεί…».

Ο Χαράλαμπος Μπονάνος στάθηκε και στην προστασία των μαθητών, αλλά και στη γενικότερη αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της περιοχής: «Ηταν και είναι υποχρέωσή μας να λύσουμε το θέμα της ασφαλούς διέλευσης των μαθητών από και προς το σχολείο. Προχωρούμε και στην τοποθέτηση σχετικής σηματοδότησης, ανάπλασης των πεζοδρομίων, αλλά και στη δημιουργία νησίδας ασφαλείας, κάτι που αποτελεί και αισθητικά μια όμορφη εικόνα. Ξαναλέω: Στην περιοχή υπάρχουν κατοικίες, δεν είναι αυτοκινητοδρόμιο. Σκοπός μας είναι η ασφάλεια των κατοίκων και ειδικότερα των μαθητών και όχι το να διοργανώσουμε αγώνες ταχύτητας».

Να σημειωθεί ότι αρχικά είχε προταθεί (από τον Χαράλαμπο Μπονάνο μάλιστα) η ιδέα του να δημιουργηθεί ένας κυκλικός κόμβος στη διασταύρωση με την Αυστραλίας, όμως τελικά απορρίφθηκε λόγω της μεγάλης κλήσης της οδού Κανελλοπούλου (μεγαλύτερη του 10%).