Πατρινό Καρναβάλι: Αυτά είναι τα βραβεία του 4ου Διαδικτυακού Μώμου

Δείτε ποιοι ψηφίστηκαν ως οι καλύτεροι του 4ου Διαδικτυακού Μώμου.

Πατρινό

Ανακοινώθηκαν τα βραβεία του 4ου Διαδικτυακού Μώμου.

Η καλύτερη δεκάδα είναι η εξής: 

1ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Θεατρική ομάδα «Υ-GREC Βρυξελλών» (1992)
Απόσπασμα από το έργο «Δεσποινίς Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάϋντε

2ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Ελληνικό Θέατρο Βελγίου (Ε.Θ.Β.) (1992)
«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» από το έργο «Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μια ώρα » των Μπόργκεσον, Λονγκ και Σίνγκερ

3ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Κερκυραϊκή Θεατρική Σκηνή (1970)
Απόσπασμα από το έργο «TOC x 2» βασισμένο στο «TOC TOC» του Laurent Baffie

4ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία “Τέχνη” Κιλκίς (1980)/Θεατρική Σκηνή
Αποσπάσματα από το έργο Οι «ηλίθιοι» του Νήλ Σάιμον

5ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Θεατρική ομάδα του Φιλοπρόοδου Ομίλου Καρδαμύλων (2009)
Απόσπασμα από το έργο «Μπαμπάδες με ρούμι» των Μ. Ρέππα-Α. Παπαθανασίου

6ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Ερασιτεχνικό θεατρικό Σχήμα Κισσάμου «Πρόβα 4ώρου» (2009) που τελεί υπό την αιγίδα του Φιλολογικού Συλλόγου Κισσάμου «Κισσαμικός» Απόσπασμα από το έργο «Μπαμπάδες με ρούμι» των Μ. Ρέππα-Α. Παπαθανασίου

7ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Θεατρική Ομάδα «ΑλΜΑ» Βρυξελλών (2017) Το δρώμενο «Πύραμος και Θίσβη» από το «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

8ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Θεατρική Ομάδα Καλύμνου (1980)
Απόσπασμα από το έργο «Μικροί Φαρισαίοι» του Δημήτρη Ψαθά

9ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Θεατρική Ομάδα «Υπόθεσις 19»,Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Άρτας (2019)
Απόσπασμα από το έργο «Συνέβη και του χρόνου» των Αbsurd Person Singular by Alan
Ayckbourn

10ο Βραβείο Σατιρικού 10λέπτου
Θεατρική Ομάδα Πολιτιστικού Συλλόγου «Ο Φάρος» (1979/1985) Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής .
Το επεισόδιο «Αποκαλύψεις» από το έργο «Ψέμα στο ψέμα» του Άντονι Νίλσον

Βραβεία Κριτικής Επιτροπής

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (μοιράζεται)
«Προσοχή έργα-αυτοδιαχειριζόμενη Θεατρική Ομάδα Παντείου Πανεπιστημίου»
(2009) για το δρώμενο <<Escape room>> (συλλογική συγγραφή)
Μιλτιάδης Παπανάγνου από το Θεατρικό Εργαστήρι «Κύκλος» Αμαρύνθου (1999)
για τη παιδική σάτιρα «Τα άτυχα Καλικαντζαράκια»
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ
Γιάννης Αμπαζής από το «Ελληνικό Θέατρο Βελγίου» (Ε.Θ.Β.) (1992) για το δρώμενο
«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» από το έργο «Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μια ώρα» των Μπόργκεσον,
Λονγκ και Σίνγκερ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ (δεν απονέμεται)
ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ
Ασημίνα Βλαστού από την Θεατρική Ομάδα Πολιτιστικού Συλλόγου «Ο Φάρος» Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής (1979/1985) για το απόσπασμα από το έργο «Ψέμα στο ψέμα» του Άντονι Νίλσον
Α’ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
Βασίλης Σκυλλάς από την Θεατρική Ομάδα Καλύμνου (1980) για τον ρόλο του Ανδρέα Ντελή στο απόσπασμα από το έργο «Μικροί Φαρισαίοι» του Δημήτρη Ψαθά
Α΄ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ
Αναστάσης Ζαχαριάς , από την «Θεατρική Ομάδα Υ-GREC Βρυξελλών» (1992) για το ρόλο της Δεσποινίδας Μαργαρίτας στο απόσπασμα από το έργο «Δεσποινίς Μαργαρίτα» του Ρομπέρτο Ατάΰντε
Β΄ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
Γιώργος Μακροδημήτρης από την Θεατρική Ομάδα «ΑλΜΑ» Βρυξελλών (2017) για το ρόλο του Φεγγαριού στο απόσπασμα «Πύραμος και Θίσβη» από το έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ.
Β΄ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ (μοιράζεται)
Κούλα Κουντουρούδα από την «Θεατρική ομάδα του Φιλοπρόοδου Ομίλου Καρδαμύλων» (2009) για τον ρόλο της Βάσως στο απόσπασμα από το έργο «Μπαμπάδες με ρούμι» των Μ. Ρέππα-Α. Παπαθανασίου
Στην ηθοποιό από την Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία “Τέχνη” Κιλκίς (1980) που υποδύθηκε το ρόλο της Λένιας στο απόσπασμα από το έργο «Οι ηλίθιοι» του Νιλ Σάιμον
ΚΟΣΤΟΥΜΙΩΝ
Κυπριανός Μουτεβελής από την Θεατρική Ομάδα «ΑλΜΑ» Βρυξελλών (2017) για το απόσπασμα «Πύραμος και Θίσβη» από το έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ
ΣΚΗΝΙΚΩΝ
Χρήστος Παππάς από την Θεατρική Ομάδα «Υπόθεσις 19», Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Άρτας (2019) για το απόσπασμα από το έργο «Συνέβη και του χρόνου» των Αbsurd Person, Singular by Alan Ayckbourn
ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΑΖ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Όμηρος Κοντός από την Μακεδονική Καλλιτεχνική Εταιρεία “Τέχνη” Κιλκίς(1980) για τον τρόπο δεσίματος των αποσπασμάτων από το έργο «Οι ηλίθιοι» του Νήλ Σάιμον

Έπαινοι Κριτικής Επιτροπής

ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ
Χρήστος Μαλακός από την Θεατρική Ομάδα Μυτιλήνης «Άστεγοι» (1985) για τον ρόλο του Θωμά στο δρώμενο «Ο μονόλογος του Θωμά» από το έργο «Ο χαρτοπαίκτης» του Μ. Χουρμούζη
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ (μοιράζεται)
Στην ηθοποιό από το Ερασιτεχνικό θεατρικό Σχήμα Κισσάμου «Πρόβα 4ώρου» (2009) που τελεί υπό την αιγίδα του Φιλολογικού Συλλόγου Κισσάμου «Κισσαμικός» που υποδύθηκε το ρόλο της Βέσκας στο απόσπασμα από το έργο «Μπαμπάδες με ρούμι» των Μ. Ρέππα-Α. Παπαθανασίου
Στέλλα Στρατάκη από την Θεατρική Ομάδα «ΑλΜΑ» Βρυξελλών (2017) για το ρόλο της Αφηγήτριας στο απόσπασμα «Πύραμος και Θίσβη» από το έργο «Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ
Στην ηθοποιό από το «Ελληνικό Θέατρο Βελγίου» (Ε.Θ.Β.) (1992)
που υποδύθηκε την Αφηγήτρια στο δρώμενο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» από το έργο «Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μια ώρα » των Μπόργκεσον, Λονγκ και Σίνγκερ
Στην ηθοποιό από την «Κερκυραϊκή Θεατρική Σκηνή» (1970) που υποδύθηκε το ρόλο της Θεούσας στο απόσπασμα από το έργο «TOC x 2» βασισμένο στο θεατρικό έργο του Laurent Baffie «TOC-TOC»

Η Οργανωτική Επιτροπή του Φεστιβάλ εύχεται –σύντομα- εκείνες οι ομάδες που δεν γνώρισαν από κοντά ένα Ζωντανό Μώμο, να έρθουν στη Πάτρα και να γίνουν μέλη της μεγάλης παρέας που φτιάχνουμε κάθε χρόνο. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση: “Μακάρι επίσης από του χρόνου να βρούμε δρόμους, με τη βοήθεια της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων, Μουσικοσυνθετών και Μεταφραστών να προβιβάσουμε το φεστιβάλ σε διεθνές επίπεδο, στηριζόμενοι πάντα στις δυνατότητες που μας παρέχει το διαδίκτυο. Τα πρώτα βήματα έχουν ήδη γίνει, φέτος για παράδειγμα είχαμε τέσσερις υποψηφιότητες από Βρυξέλλες και έπεται συνέχεια.

Για μια ακόμα χρονιά το μεράκι των ερασιτεχνών είναι ολοφάνερο στα δρώμενα που κατατέθηκαν και δεν μετριέται ούτε ζυγίζεται. Παρατηρώντας όλα τα βίντεο-υποψηφιότητες αναγνωρίζεις πρόσωπα και ρόλους που σου δίνουν την εντύπωση μιας παλιάς γνωριμίας.

«Τον ξέρω εγώ, αυτόν!» ακούσαμε πολλές φορές να ψιθυρίζεται και είναι αλήθεια. Η κοινή προσπάθεια είναι το ζητούμενο, η εξοικονόμηση χρόνου που δεν υπάρχει, και η διάθεση να μιλήσεις μια γλώσσα παραπάνω για να συμβάλλεις στη κατανόηση όσων μας περιβάλλουν.

Ευχαριστούμε και πάλι αδέλφια που μας εμπιστευτήκατε τη δουλειά σας.

Νιώθουμε τέλος (και την εκφράζουμε) ευγνωμοσύνη για τα εξαίρετα μέλη των Επιτροπών (Επιλογής και Κριτικής) όπως και για τους συνδιοργανωτές του Φεστιβάλ, ΚΕΔΗΠ Καρναβάλι Πάτρας, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, και φυσικά την Εταιρεία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων, υπό την αιγίδα της οποίας πορευόμαστε.

Ευχαριστούμε, τέλος, τους εκπροσώπους του Τύπου, έντυπου και ηλεκτρονικού, που μας στηρίζουν τόσα χρόνια”.