«Βίος-αβίωτος» η νέα χάραξη της Πατρών-Πύργου

Μόνιμες ταλαιπωρίες και βλάβες από τον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο

«Βίος-αβίωτος»

Σε «αναμμένα κάρβουνα» κάθονται ιδιοκτήτες ακινήτων, παραπλεύρως της νέας εθνικής οδού Πατρών – Πύργου, καθώς η νέα χάραξη με το παράπλευρο δίκτυο, έφερε τον δρόμο κυριολεκτικά κάτω από τα μπαλκόνια τους!

Το πρόβλημα παρατηρείται στο τμήμα, από Μιντιλόγλι έως τον Κόμβο ΒΙΠΕ Πατρών, όμως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η οικία πρώην αντιδημάρχου, στο ύψος των Τσουκαλεΐκων.

Η Τασία Παπαντωνοπούλου, με επιστολές της στην «Πελοπόννησο», προσπαθεί να πείσει τους υπεύθυνους να μην κάνουν πράξη, τουλάχιστον τον σχεδιασμό για παράπλευρο οδικό δίκτυο, που θα περνά έξω από την πόρτα του σπιτιού της. Με τη στήριξη της Τοπικής Κοινότητας και του Δήμου Πατρέων, έκανε προσπάθεια να απαλλοτριώσουν όλη την κατοικία της, αφού μετά τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου, ο «βίος θα γίνει αβίωτος» ή έστω το παράπλευρο οδικό δίκτυο να μην διέρχεται έξω από το πλατύσκαλο του σπιτιού της, αλλά πίσω από το σπίτι.

Το υπουργείο Υποδομών, ωστόσο, δεν έκανε δεκτή την πρόταση και προχωρά στην υλοποίηση του σχεδίου, ως έχει, Η εντολή που δόθηκε στην «Ολυμπία Οδό» για συμπληρωματική κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου, είχε σκοπό να εξασφαλιστεί άνετη και ασφαλής πρόσβαση στις επιχειρήσεις «Αστήρ» και «Μέκκα» και σε όλους τους ιδιοκτήτες νότια του νέου δρόμου, αλλά και η σύνδεση αυτών με το κέντρο του χωριού και την Παλαιά Εθνική Οδό μέσω κάτω διάβασης πλησίον του Κοιμητηρίου.

Η Τασία Παπαντωνοπούλου, με επιστολή της στην «Π», διαψεύδει τους παραπάνω ισχυρισμούς και τονίζει πως η λύση δεν εξυπηρετεί περιοίκους και επιχειρήσεις.

Ο Δήμος Πατρέων, με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ, ζήτησε την διάνοιξη παράπλευρου δικτύου, στην ήδη απαλλοτρίωση, στο ύψος του Οικισμού Ρομά, για να γίνει από εκεί η σύνδεση με το κέντρο των Βραχναιίκων, περιοχής που εγκλωβίστηκε, αφού πλέον η Πατρών – Πύργου θα είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος.

Για τις παραπάνω ανάγκες έγινε νέα απαλλοτρίωση μπροστά από την οικία της κ. Παπαντωνοπούλου σε ό,τι απέμεινε από προηγούμενη και πλάτος περίπου 3,5 μ. από το μπαλκόνι της, για να εξυπηρετηθεί το διπλανό χωριό (Βραχναίικα), κάτι που όμως δεν επιθυμεί ούτε η ίδια η Τοπική Κοινότητα, κατά δήλωση του προέδρου. Η νέα απαλλοτρίωση έχει, κατά την ίδια, τα εξής προβλήματα:

-Στατική ευστάθεια στην οικοδομή της, καθώς το οικόπεδο έχει κλίση 15%.

-Το πλάτος δεν επιτρέπει δύο λωρίδες, ενώ περνά κατά μισό μέτρο ακριβώς κάτω από το μπαλκόνι της.

-Θα είναι αδύνατη η διαβίωση σε ένα σπίτι που θα έχει έμπροσθεν τον αυτοκινητόδρομο και πίσω του δημοτική οδό.

Η Τασία Παπαντωνοπούλου θεωρεί απαράδεκτο, να εγκρίνονται για το έργο, επιπλέον 72,5 εκατ. ευρώ και παράλληλα να μη λαμβάνονται υπόψη μόνιμες ταλαιπωρίες και βλάβες.

Διαβάστε επίσης

Κατώτατος μισθός στα 880 ευρώ από 1η Απριλίου: Αναλυτικά ποιοι και τι αυξήσεις θα δουν στο πορτοφόλι τους, παραδείγματα

Πάτρα: Ισραηλινοί στο λιμάνι, επαφές με Κυβέρνηση και Υπερταμείο για διπλή επένδυση

Μέριμνα Θηλέων Πάτρας: Καρφί Σταθακόπουλου στην Εισαγγελία, «γίνεται τσουβάλιασμα όλων των παιδιών»

Αχαΐα: Αποκλειστική μαρτυρία στην «Π» για το «χτύπημα» σε ΑΤΜ

«Καιρός για γερά νεύρα – Τσατραφύλλιας, Μαρουσάκης και Τυράσκη προειδοποιούν: Σκόνη, λασποβροχές και καταιγίδες μέχρι… την Ανάσταση!»

Οδηγίες της Κομισιόν για περίπτωση πολέμου, προμήθειες επιβίωσης για 72 ώρες

Παρέλαση 25ης Μαρτίου: ΕΔΕ από το υπ. Εθνικής Αμυνας, για τα υβριστικά συνθήματα της Σχολής Υπαξιωματικών του Ναυτικού ΒΙΝΤΕΟ

ΑΑΔΕ: Πότε «ξεχνά» ληξιπρόθεσμα χρέη, ποια και πως θα θεωρούνται «ανεπίδεκτα είσπραξης»