ΚΤΕΛ: Αυξάνεται κατά 9% η τιμή του εισιτηρίου

«Μία μικρή αύξηση που δεν επιλύει τα συσσωρευμένα προβλήματα».

κτελ

Αυξάνεται κατά 9% η τιμή του εισιτηρίου στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ ανά την επικράτεια, μία αναπροσαρμογή που έρχεται 14 χρόνια μετά την τελευταία ανατίμηση του 2010.

Όπως τονίζουν οι επαγγελματίες του κλάδου η αναπροσαρμογή του κομίστρου κρίθηκε απολύτως αναγκαία, καθώς το λειτουργικό κόστος έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Συγκεκριμένα, έπειτα από 14 ολόκληρα χρόνια τροποποιήθηκε η υπ’ αριθ. Β/οικ.69088/4971/15/2015 υπουργική απόφαση «Καθορισμός των κομίστρων των αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε. της χώρας» και επέρχεται μία ήπια αύξηση στην τιμή του κομίστρου.

Η διοίκηση της ΠΟΑΣ κατέληξε σε συμφωνία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για αύξηση κατά 0,10 λεπτά, δηλαδή 9% στις τιμές των εισιτηρίων, όπως αναγράφεται ρητώς στο ΦΕΚ Β΄7141/20/12/2023 που δημοσιεύτηκε. Η τελευταία αύξηση έγινε το 2010, δηλαδή πριν από 14 χρόνια τότε που το μεταφορικό και λειτουργικό κόστος ήταν πολύ πιο χαμηλό σε σχέση με σήμερα.

«Μικρή αύξηση στα εισιτήρια που δεν επιλύει τα συσσωρευμένα προβλήματα»

Για την αύξηση κατά 9% στα εισιτήρια των ΚΤΕΛ ο Μιχάλης Σακελλαρίου, πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΣ) και πρόεδρος/Διευθύνων Σύμβουλος του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας δήλωσε: «Το κοινωνικό έργο των ΚΤΕΛ συνεχίστηκε παρά τις αντίξοες συνθήκες που ενέσκηψαν όλα αυτά τα χρόνια. Απορροφήσαμε ως Αστικά ΚΤΕΛ όλους τους οικονομικούς κραδασμούς που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις, σεβόμενοι πρώτα από όλα την κοινωνία και το επιβατικό μας κοινό».

Και πρόσθεσε: «Πλέον, με το μεταφορικό έργο να έχει μειωθεί εξαιτίας του κορονοϊού, τις πληθωριστικές τάσεις να πιέζουν, το ενεργειακό κόστος να έχει εκτοξευτεί, κρίνεται όχι μόνο η βιωσιμότητα της ανάπτυξης, των νέων επενδύσεών μας προς όφελος του επιβατικού κοινού, αλλά και η ίδια η επιβίωση των ΚΤΕΛ πανελλαδικά.

Σύμφωνα με το protothema, πρόκειται ωστόσο για μία μικρή αύξηση που δεν επιλύει τα συσσωρευμένα προβλήματα, αλλά καλύπτει μακροπρόθεσμα ένα μέρος από τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των λειτουργικών εξόδων μας. Οι συζητήσεις με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα και την υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου ήταν εποικοδομητικές και σε αμοιβαίο κλίμα κατανόησης».

 

Διαβάστε επίσης:

Πάει πίσω το «Αρσάκειο»… Δημαρχείο – Εκτός χρονοδιαγράμματος το νέο το νέο Δημοτικό Μέγαρο Πατρών

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πατρινή καταγγέλει σεξουαλική επίθεση από τον νοσηλευτή – Εκτός εργασίας ο 50χρονος που κατηγορείται για βιασμό

Μακελειό στην Πράγα: Βίντεο από τις κάμερες των αστυνομικών

Αίγιο: Τι κρύβεται πίσω από την απόπειρα αρπαγής γυναίκας – ΒΙΝΤΕΟ ντοκουμέντο

Πάτρα: Τροχαίο στην σήραγγα της Παναγοπούλας – Τραυματίστηκαν μητέρα και παιδί ΦΩΤΟ